فانوسی برای قرن 21

fanoos421

سلام
به نام خدا

سيد مجتبي حسيني نيا هستم
اين اولين متني است كه در اين سايت قرار مي گيرد؛ مخاطب ما در اين سايت شما نوجوانان و والدین گرامي هستيد.

در اين سايت قصد دارم كه به همراه گروهي از دوستان و همكاران خود مطالبي را براي شما نوجوانان و والدین عزيز كشورم مطرح كنم كه كمتر به آنها بصورت منسجم پرداخته شده است. مطالبي كه بتواند ارتقا دهنده ي آگاهي نوجوان براي زندگي مناسب در دنياي امروز باشد و همچنین مطالبی که بتواند والدین را در حوزه های تربیتی یاری رساند.

تغييرات دنياي امروز تغييرات محتوايي است، ما قصد داريم محتوايي را در اختيار شما نوجوانان گرانقدر قرار دهيم كه بر زندگي اكنون و آينده شما تاثيري ملموس گذارد؛ محتوايي كه با توجه به نيازهايتان و منطبق با واقعيت جهان اطرافتان باشد.

عمده وقت نوجوان امروزي در شبكه هاي اجتماعي و برنامه هاي كامپيوتري مي گذرد؛ به همين دليل است كه در ايجاد صفحه اينستاگرامي با بيست هزار فالوور در عرض چند روز مهارت دارد؛ اما همين نوجوان چقدر در يك سخنراني موثر ٧ دقيقه اي مهارت دارد؟

شما در نقش نوجوان امروزي مي دانيد كه محبوب ترين خواننده الان چه كسي است و براحتي براي حفظ متن آهنگ او وقت مي گذاريد و خيلي هم قشنگ حفظ مي شويد (البته كه آفرين دارد)؛ اما چقدر براي انتخاب يك هدف متناسب با روحيه و توانمندي هاي خود تا به الان وقت گذاشته ايد؟

جاي صحبت از مدارس اينجا خالي است؛ ولي نمي خواهم صحبت را با موضوع مدارس طولاني كنم كه البته در اين مورد دوستان ديگر بسيار گفته اند. به نظر مي رسد كه مدارس ما در مورد آموزش هاي لازم براي زندگي در قرن حاضر (قرن٢١) فعلا برنامه اي ندارند؛ حداقل براي دوره اي كه شما نوجواني تان در حال سپري شدن است.

مطالعه
سال نو - سایت نو

دوره نوجواني شما فرصت نابي است براي طراحي يك زندگي ايده آل و رضايت بخش؛ بهترين دوره است تا خود را و ويژگي هاي منحصربفرد خود را بشناسيد تا بر پايه همين شناخت بتوانيد زندگي ايده آل خود را طراحي نماييد.

در تلاش هستيم تا به اين سايت فضايي دهيم تا شما نوجوانان عزيز بتوانيد با بودن خود در اين فضا شناخت خوبي از خود بدست آوريد و به سمت ايده ال هايتان و جهان زيباي درونتان حركت نماييد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *